- TOP9000 System Klasy ERP
- TOP Finanse
- TOP Produkcja
- TOP Dystrybucja
- TOP CRM
- TOP Zasoby ludzkie
- TOP Dodatki
- TOP Business Intelligence
- TOP WMS
- Systemy B2B
- TOP DMS
- Centrum bezpieczeństwa
- Aplikacje dedykowane
- Aplikacje mobilne
- Programy księgowe SOLO
- Program sprzedażowo-magazynowy SOLO
- TOP eBUS
- TOP eHurt
- TOP E-commerce
- TOP Sygnalista
Program sprzedażowo-magazynowy SOLO
Dla obsługi Sprzedaży w przedsiębiorstwie dedykowany jest moduł SOLO – Sprzedaż. Zbudowany w architekturze Client-Server z wykorzystaniem SQL-owych serwerów baz danych zapewnia prócz znacznej produktywności i bezpieczeństwa danych bardzo bogatą funkcjonalność.
Podstawowymi cechami systemu sprzedaż są:
- generowanie wszelkich dokumentów obrotu ilościowo-wartościowego,
- praca w trybie on-line, wszelkie dane uzupełniane i aktualizowane są na bieżąco, możliwość ustawienia własnych list dokumentów,
- przyporządkowywanie zwyczajowych dokumentów do kontrahentów,
- dowolna ilość cenników,
- rozbudowane zasady upustowe: o upusty kierownicze, o upusty w grupach towarowych, o upusty na pojedyncze towary, o upusty definiowane dla grup kontrahentów, o upusty specjalne dla kontrahenta, o upusty specjalne dla kontrahentów i towarów lub grup towarów, o upusty od sposobów płatności, o upusty od terminów płatności, o upusty od ilości kupowanych, o upusty z kart rabatowych,
- możliwość definiowania promocji okresowych cenowych i procentowych na wybrane towary, grupy towarowe,
- możliwość prowadzenia programów lojalnościowych,
- współpraca z wagami metkującymi,
- współpraca z czytnikami kodów kreskowych,
- współpraca z drukarkami etykiet,
- współpraca z czytnikami kart rabatowych chipowych, magnetycznych,
- rozbudowane podziały na grupy, branże, rodzaje, cechy towarów dla późniejszych analiz,
- rozbudowane zasady ograniczania cen, marż, kontroli sprzedaży, upustów,
- kontrola zakresu i uprawnień, autoryzacje na czynności specjalne, niebezpieczne czy wymagające zgody osób upoważnionych,
- współpraca z kolektorami danych,
- rozbudowane zasady prowadzenia inwentaryzacji,
- on-line kontrola rozrachunków, sald, dopuszczeń do sprzedaży, wydania towaru,
- obsługa częściowych płatności, zaliczek itp.,
- zamówienia od klientów, rejestracja, współpraca w zamówieniach do dostawców,
- wystawianie dowodów na podstawie innych (np. faktura z zamówienia, faktura sprzedaży z oferty itp),
- zautomatyzowane zasady przygotowywania ofert,
- wielomagazynowość,
- wielooddziałowość możliwość prowadzenia zapasów bieżących, zapasów ekspozycyjnych, zapasów towarów „obcych”,
- współpraca z systemami księgowymi, kasowymi itp.