TOP S.A. nie sprzedaje jedynie oprogramowania. Wdrażając system koncentrujemy się na tym, aby pomóc stworzyć w firmie odpowiednie procedury, zoptymalizować przebieg procesów i dobrać narzędzia informatyczne najlepiej odpowiadające specyfice pracy Klienta.
Każdorazowo wdrożenie prowadzone jest według indywidualnych ustaleń tak, aby po wdrożeniu móc zagwarantować osiągnięcie zamierzonych celów.
Proces wdrożenia systemu można podzielić na następujące etapy:
-
przygotowanie wdrożenia systemu
- analiza potrzeb przedsiębiorstwa
- doradztwo organizacyjne, dokumentacyjne
- współpraca przy tworzeniu obiegu dokumentów
- przygotowanie harmonogramu szkoleń i zakresów
- transmisja danych z systemów starych
- przygotowanie specjalizowanych/indywidualnych funkcjonalności
-
szkolenia personelu z użytkowania systemów TOP
- przygotowanie kart stanowiskowych
- szkolenie z podstawowych funkcjonalności systemów
- egzamin z umiejętności stanowiskowych
- doszkalanie w przypadku powstawania nowych funkcjonalności w trakcie prac
-
asysta uruchomieniowa
- wsparcie procesu uruchomienia systemu u Klienta
- nadzór autorski nad startem pracy na nowym systemie
- nadzór zdalny nad serwerami i stacjami Klienta
-
wsparcie powdrożeniowe
- doszkalanie pracowników
- przygotowywanie nowych analiz, raportów, zestawień pod ujawnione potrzeby Klienta
- wsparcie serwisowe – zdalne przez internet
- wsparcie serwisowe osobiste w siedzibie Klienta
- rozwój i budowa nowych funkcjonalności
- aktualizacja systemów do zmian w przepisach
- wdrażanie nowych wersji unowocześnionych systemów TOP