Opieka posprzedażowa

support

Proponujemy użytkownikom naszych systemów informatycznych kompleksową, stałą obsługę serwisową obejmującą:

  • pomoc w obsłudze systemu informatycznego
  • stały zdalny nadzór nad pracą systemu informatycznego
  • doradztwo z zakresu ewidencji księgowej i zarządzania organizacją pracy
  • obsługę serwerów: plików, baz danych, pocztowych, stron www
  • zarządzanie bezpiecznym dostępem do internetu
  • zarządzanie kopiami zapasowymi
  • pomoc przy usuwaniu błędów spowodowanych przez obsługę systemu
  • wykonywanie drobnych zmian w oprogramowaniu
  • pomoc i wspomaganie przy przygotowywaniu analiz ekonomicznych na podstawie danych z systemów TOP S.A.
  • aktualizacje oprogramowania (wymiana na aktualne wersje oprogramowania)

Zakres czynności i stała miesięczna zryczałtowana opłata z tytułu usługi, negocjowane są z Klientem.